مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-12ورزشي

برگزاری دیدار داماش و سپیدرود بدون تماشاگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص اتفاقات بازی گل ریحان البرز و داماش گیلان در هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با برتری 3 بر صفر گل ریحانی ها به پایان رسید اعلام کرد که داماشی ها به دلیل خسارات .

- با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربی استان گیلان مابین دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص اتفاقات بازی گل ریحان البرز و داماش گیلان در هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با برتری 3 بر صفر گل ریحانی ها به پایان رسید اعلام کرد که داماشی ها به دلیل خسارات وارده به ورزشگاه انقلاب کرج توسط هوادارانش یک جلسه از همراهی تماشاگرانش در بازی خانگی محروم شد.

با صدور این رای آن هم در آستانه دربی جذاب و حساس گیلان مابین دو تیم داماش و سپیدرود سبب خواهد شد تا دیدار دو تیم در ورزشگاه سردار جنگل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

البته باشگاه داماش گیلان نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض کرده و اگر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه کمیته استیناف رای بر بخشیده شدن هواداران داماش بدهد دربی گیلان شاهد حضور خیل عظیم هواداران دو تیم خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دیدار داماش و سپیدرود بدون تماشاگر

برگزاری دیدار داماش و سپیدرود بدون تماشاگر