مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:212019-11-12فرهنگي

چاپ تمبر یادبود ثبت جهانی جنگل ابر


تمبر یادبود ثبت جنگل ابر به عنوان نخستین اثر ثبت شده استان سمنان در فهرست میراث جهانی چاپ شد.

- میراث فرهنگی، مدیر کل میراث ‍ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چاپ تمبر یادبود ثبت جهانی جنگل ابر تمبر یادبود ثبت جنگل ابر به عنوان نخستین اثر ثبت شده استان سمنان در فهرست میراث جهانی چاپ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان امروز سه‎ شنبه 21 آبان 98 گفت: با توجه به ثبت مجموعه جنگل های با ارزش هیرکانی در فهرست میراث جهانی و وجود جنگل ابر در استان سمنان به‎ عنوان بخشی از جنگل های هیرکانی و به منظور ماندگار شدن این مهم در اذهان عمومی تمبر یادبود ثبت جنگل ابر در فهرست میراث جهانی چاپ شد.

آقای مهدی جمال افزود: چاپ تمبر اختصاصی یکی از راه های معرفی و شناسایی و گسترش آثار در کشور است و چاپ تمبر جنگل ابر و در اختیار قرار دادن این تمبر ها به ادارات برای استفاده در ارسال مرسولات اداری گامی ارزنده در جهت معرفی هرچه بیشتر این اثر طبیعی ثبت شده در فهرست جهانی است.

وی گفت: جنگل ابر به عنوان نخستین اثر طبیعی استان ثبت شده در فهرست میراث جهانی و به عنوان یک طبیعت نادر، نقش مهمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان سمنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ تمبر یادبود ثبت جهانی جنگل ابر

چاپ تمبر یادبود ثبت جهانی جنگل ابر