مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:562019-11-12فرهنگي

توفیق خبرنگاران فارس در جشنواره توفیق


برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه توفیق ویژه خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان اعلام شد.

- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره توفیق در زنجان اظهار کرد: با بررسی آثار توسط هیأت داوران در دبیرخانه این جشنواره واقع در مجموعه  فرهنگی تاریخی شهرداری با معرفی نفرات برتر در هر سه بخش سه اثر برگزیده انتخاب و اعلام شد.

مریم شعبانی افزود: در بخش یادداشت صحرا رضایی از روزنامه جام جم، تقی سالک از نشریه صنعت و تجارت زنجان و سکینه محمدی از نشریه بیان خدابنده حائز رتبه اول تا سوم شدند.

 وی گفت: در بخش گزارش  زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر، فائزه تقی لو از نشریه ندای شهروند و جلیل نصیری مقدم از نشریه امید روشندلان عناوین اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

شعبانی تصریح کرد: در بخش خبر نیز زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، علی اکبر شیوخی از نشریه پیام ملت و سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به حایز رتبه های اول تا سوم ایستادند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی و شناخت و بررسی تاثیر رسانه در این امر دانست و افزود: خوشبختانه جشنواره رسانه توفیق با استقبال خوب اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق خبرنگاران فارس در جشنواره توفیق

توفیق خبرنگاران فارس در جشنواره توفیق