مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:152019-11-13سياسي

موضوع کارخانه های حریم رودخانه بشار در دستور کار دادگستری


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه قضایی به موضوع کارخانه های ماسه شویی درحریم رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس کل دادگستری این استان با اشاره به نارضایتی مردم از آلودگی حاشیه رودخانه بشار یاسوج از ورود دستگاه قضایی به موضوع کارخانه های ماسه شویی حریم این رودخانه خبرداد.

آقای نگین تاجی افزود: در سالهای گذشته به دلیل تخریب وسیع بستر رودخانه بشار توسط ماسه شویی ها مقرر شد که این کارخانه ها به محل های خارج از بستر و حریم رودخانه منتقل شوند.

وی با اشاره به اینکه چندین کارخانه ماسه شویی هنوز به خارج از شهر منتقل نشده اند ادامه داد: این امر موجب آلودگی منطقه و نارضایتی عموم مردم شده است.

نگین تاجی عنوان کرد: در راستای اقدامات ونظارت دستگاه قضایی استان، بازدید چند ساعته ای با حضور بازرس کل استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیران کل آب منطقه ای، منابع طبیعی و محیط زیست و سازمان صنعت و معدن و تجارت و امور اراضی جهاد کشاورزی از محل سنگ شکن ها در حومه شهر یاسوج انجام شد.

وی بیان کرد: دراین بازدید میزان واگذاری ها به این سنگ شکن ها، تصرفات، وضعیت آلایندگی و همچنین میزان برداشت ها و عمق برداشت و تغییراتی که در اکوسیستم منطقه به وجود آمده است، بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع کارخانه های حریم رودخانه بشار در دستور کار دادگستری

موضوع کارخانه های حریم رودخانه بشار در دستور کار دادگستری