مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:092019-11-13سياسي

پیاده روی اربعین باعث تقویت سلامت در ابعاد مختلف می شود


رییس پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: من به عنوان یک محقق تصور می کنم که اگر تجربه پیاده روی اربعین به درستی و در چارچوب دینی رقم بخورد نه فقط سلامت به مخاطره نمی افتد بلکه سلامت در ابعاد مختلف به طور خاص تقویت می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: من به عنوان یک محقق تصور می کنم که اگر تجربه پیاده روی اربعین به درستی و در چارچوب دینی رقم بخورد نه فقط سلامت به مخاطره نمی افتد بلکه سلامت در ابعاد مختلف به طور خاص تقویت می شود.

دکتر علی یوسفی در نشستی با عنوان گزارش طرح پژوهشی ارزیابی وضعیت سلامت زائران پیاده اربعین که در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه ارائه این گزارش به طور مشترک توسط دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه العمید عراق انجام گرفته است ، اظهار کرد: در حقیقت کمبود اطلاعاتی خیلی شدیدی در مورد زائران اربعین در عراق وجود دارد و ما قبل از سفر تلاش کردیم که اطلاعات اولیه خصوصا برآوردی از تعداد نمونه به دست آوریم اما متاسفانه موفق نشدیم.

وی افزود: براساس گفت وگوهایی که با مسؤولان دانشگاه العمید انجام دادیم در واقع آماری تخمینی از تعداد زوار اربعین در عراق و نسبت جنسی و سنی را به دست آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین باعث تقویت سلامت در ابعاد مختلف می شود

پیاده روی اربعین باعث تقویت سلامت در ابعاد مختلف می شود