مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-13اجتماعي

کاهش فعالیت صنایع آلاینده در اصفهان با توجه به وضعیت جوی/مدارس تعطیل نیست


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش میزان آلاینده ها و پایداری جوی، هوای اصفهان ناسالم است اما در وضعیت هشدار نیست و مدارس تعطیل نخواهند شد.

- اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه میزان آلاینده های جوی افزایش یافته است هوای اصفهان ناسالم است اما در وضعیت هشدار نیست و مدارس تعطیل نخواهند شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی مبنی بر وضعیت آلاینده های جوی اظهار داشت: وضعیت پایداری جوی تا پنج شنبه بعدازظهر ادامه دارد اما در وضعیت هشدار نیست و مدارس تعطیل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش بینی ها حاکی از آن است که از پنج شنبه بعدازظهر، وزش باد باعث رفع آلاینده ها خواهد شد، ادامه داد: فعالیت صنایع آلاینده اعم از کوره های گچ و آجرپزی توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و با نظارت محیط زیست محدود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری انجام خواهد شد؛ توصیه به مصرف بهینه گاز خانگی در منازل مسکونی و اداره ها به منظور پیشگیری از انتشار آلاینده ها از اقدامات دیگر در این ایام خواهد بود.

محدود کردن فعالیت های ورزشی در محیط های باز مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توصیه به اینکه فعالیت های ورزشی در محیط های باز و کوه نوردی تا پنج شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فعالیت صنایع آلاینده در اصفهان با توجه به وضعیت جوی/مدارس تعطیل نیست

کاهش فعالیت صنایع آلاینده در اصفهان با توجه به وضعیت جوی/مدارس تعطیل نیست