مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-13اجتماعي

افزایش 5ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از افزایش پنج ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های هسته مرکزی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان اینکه مشهد به سه منطقه قرمز، سبز و زرد جهت تردد ناوگان باری تقسیم شده است، اظهار کرد: درهرکدام از این مناطق ساعاتی برای تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شد که پس از اجرای طرح از ابتدای شهریورماه و ایجاد مشکلاتی برای رانندگان، نیاز به تغییر در ساعات محدودیت تردد دراین مناطق احساس شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد افزود: پیش از این ساعت مجاز تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر از ساعت 23 الی 6 صبح تعیین شده بود اما با توجه به حجم فعالیت ها در این محدوده، ساعت تردد ناوگان باری سنگین تغییر و از ساعت 21 الی9 صبح و منطبق بر محدوده زوج و فرد تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد ناوگان باری در محدوده زرد از ساعت 21 الی 10صبح و تردد در محدوده سبز از ساعت 21 الی 17 روز بعد مجاز است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه تردد ناوگان فعال در زمینه حمل دارو، خودروهای خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر

افزایش 5ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر