مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:182019-11-13سياسي

«مرزبانی زیستی» نیاز پدافند غیرعامل کشور است


جانشین سازمان پدافند غیرعامل گفت: با توجه به شرایط حساس ایران اسلامی در منطقه، ما امروز در زمینهٔ پدافند غیرعامل به موضوع مهم مرزبانی زیستی نیازمند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر زارعی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح نخستین همایش علمی تخصصی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود، بابیان اینکه یکی از مسائل مهم که موردنیاز پدافند غیرعامل است، مرزبانی زیستی است، تأکید کرد: همان طور که مرزهای فیزیکی ما باید از تهدیدات مصون بمانند، امروز نیاز داریم تا در حوزه زیستی و بیولوژیک هم مراقب تهدیدات و همچنین مخاطرات باشیم.

وی بابیان اینکه پدافند غیرعامل زیستی مقوله ای بسیار مؤکد و مهم است، افزود: برای تبیین مرزبانی زیستی نیاز به استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها، بومی سازی دستورالعمل ها و پیشگامی دانشگاه های کشور درزمینهٔ پدافند غیرعامل شیمیایی بیش از هر زمان احساس می شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه باهدف ارتقای نقش دانشگاه ها و علوم در خود مراقبتی، مجوز رشته های پدافند غیرعامل در مقطع ارشد برای دانشگاه هایی مثل فارابی، مالک اشتر و .

صادرشده است، ادامه داد: این رشته ها می توانند کارشناسانی را به ما تحویل دهند که در راستای کاهش تهدیدات تولید علم و دانش کنند ما امروز به خوبی می دانیم که تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرزبانی زیستی» نیاز پدافند غیرعامل کشور است

«مرزبانی زیستی» نیاز پدافند غیرعامل کشور است