مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:242019-11-13اقتصادي

فعال بودن 490 هزار و 442 شماره تلفن ثابت در کردستان


تعداد 490 هزار و442 شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 8/29 درصد در استان مشغول بکار هستند.

- آزاد حکمت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اجرای طرح حذف قبض کاغذی تلفن ثابت در استان افزود: خوشبختانه با همکاری و همراهی مشتریان کردستانی با پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن ثابت شاهد موفقیت چشمگیر در این زمینه هستیم.

وی اهمیت پرداخت های غیر حضوری را در کاهش تردد، آلایندگی محیط زیست وسرعت در پرداخت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر را تعیین کننده دانست و  ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان ممکن، افزایش سرعت و شفافیت عملکرد کلیه امور مربوطه به دریافت قبوض را از مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش مشتریان در تحقق سیاست ها و استراتژی های شرکت مخابرات ایران و به تبع آن در کردستان اظهار داشت: مشترکین مخابراتی به عنوان سرمایه های اصلی همواره با همراهیشان در بخش های مختلف در توسعه زیرساخت های مخابراتی تاثیر گذار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه کاهش لاوصولی ها در گرو تداوم  همکاری مشتریان است ابراز داشت: درآمدهای بدست آمده از این طریق در جهت توسعه زیرساخت های مخابراتی سرمایه گذاری خواهد شد که فراهم ساختن شرایط استفاده به موقع از تکنولوژی های روز  برای مشتریان از جمله نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 490 هزار و 442 شماره تلفن ثابت در کردستان

فعال بودن 490 هزار و 442 شماره تلفن ثابت در کردستان