مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-13سياسي

دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، درباره تدوین بودجه سال 99 از سوی دولت، - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از حذف دلار 4200 تومانی از بودجه سال 99 خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده دلار 2 نرخی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، سید محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، درباره تدوین بودجه سال 99 از سوی دولت، گفت: اعلام شده که لایحه بودجه تا 15 آذر به مجلس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده دلار 4200 تومانی نخواهیم داشت، افزود: اینکه دلار در بودجه سال آینده به چه میزانی باشد هنوز مشخص نیست، اما آنچه که مشخص است، این است که دلار 2 نرخی در بودجه سال آینده نخواهیم داشت.

نماینده تفرش در مجلس همچنین از ارائه گزارش عملکرد 381 شرکت، بانک و موسسه غیرانتفاعی دولتی درباره عملکرد سال گذشته و 6 ماهه اول امسال به صورت تفکیک شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به مجلس خبر داد و عنوان کرد: این گزارش در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است، البته قرار بر این است دیوان محاسبات نیز در این زمینه گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می شود؟

دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می شود؟