مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-13پزشكي

این داروهای کُشنده را مصرف نکنید!


یکی از داروهایی که خیلی از جوانان امروزی به دلیل مصرف بیش از حد فست فودها و ریزه خواری علاقه مند به مصرف آن هستند، داروهای چربی سوز است؛ - ایسنا/خوزستان یک مربی بدنسازی گفت: یکی از داروهایی که خیلی از جوانان امروزی به دلیل مصرف بیش از حد فست فودها و ریزه خواری علاقه مند به مصرف آن هستند، داروهای چربی سوز است؛ داروهایی که بسیار خطرناک بوده و دارای شیشه، کورتن و .

هستند.

این داروها باعث می شوند، فرد طی یک ماه وزن زیادی از دست بدهد و در قبال آن ضربات جبران ناپذیری بر سیستم بیوشیمیایی و ارگانیسم بدن وارد می شود و حتی می تواند فرد را به مرگ هم برساند.

حسین مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: مقوله ورزش و آمادگی جسمانی در دنیای امروز به دلیل تکنولوژی و فناوری نوین مانند یک دهکده جهانی به هم نزدیک و پیوسته است و بر این اساس نیز رشته های گوناگونی به وجود آمده است که از جمله آن می توان به رشته بدنسازی و پرورش اندام اشاره کرد.

در حال حاضر جوانان زیادی به سمت این رشته سوق پیدا کرده اند و این گرایش حتی از سوی بانوان نیز دیده می شود.

وی دامه داد: رشته بدنسازی و پرورش اندام بسیار جذاب است و افراد را تحت تاثیر قرار می دهد اما متاسفانه خیلی از افرادی که وارد این رشته می شوند، می خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کنند و به همین دلیل با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این داروهای کُشنده را مصرف نکنید!

این داروهای کُشنده را مصرف نکنید!