مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-13اجتماعي

آغاز طرح مدارس پشتیبان در آموزش و پرورش هرمزگان


مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس توانمند هر شهر و روستا در قالب طرح مدارس پشتیبان به کمک انجمن مدارس حاشیه ای رفته و در راستای کاهش مسائل و مشکلات این مدارس فعالیت های مشترک انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نورعلی عباسپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مدارس پشتیبان از انجمن اولیائ و مربیان استان هرمزگان بوده است، اظهار داشت: در این طرح مهم، مدیران کارآمد مدارس برخوردار همراه با انجمن اولیا و مربیان مدرسه خود، با بررسی مسائل و مشکلات موجود در مدرسه تحت پوشش خود نیازها را بر اساس اولویت برنامه ریزی کرده و  برطرف می کنند.

وی افزود: اعضای انجمن اولیا و مربیان در قالب طرح پشتیبان مدارس براساس جدول زمان بندی شده، موظف می شوند در مدارس تحت پوشش خود حضور یابند و به ایفای نقش در پست افتخاری معاون پشتیبانی اولیا پرداخته و در امور مختلف به کارکنان مدارس کمک می کنند.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش تعداد مدارس دارای شرایط انجمن اولیاء و مربیان در سطح استان را سه هزار مدرسه عنوان کرد و گفت:  امیدوار هستم با اجرای طرح مدارس پشتیبان بتوانیم مسائل و مشکلات مدارس حاشیه ای و کمتر برخوردار  را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مدارس پشتیبان در آموزش و پرورش هرمزگان

آغاز طرح مدارس پشتیبان در آموزش و پرورش هرمزگان