مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:492019-11-13سياسي

برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در استان زنجان


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: همزمان با هفته کتاب بیش از 600 عنوان برنامه در استان زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: همزمان با هفته کتاب بیش از 600 عنوان برنامه در استان زنجان برگزار می شود.

امیرعلی نیک بخش در جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان طارم با اشاره به نام گذاری 23 تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتاب، اظهار کرد: به مناسبت این هفته بیش از 30 برنامه در شهرستان طارم برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه کشور، ادامه داد: کتاب می تواند برای نسل های مختلف ماندگار باشد و پیام های مهمی را به آنان انتقال دهد.

کتاب هیچ گاه ارزش خود را از دست نمی دهد و فضای سالم و با ضریب خطای کمتری نسبت به سایر فضاها دارد.

این مسئول با بیان این که امسال در هفته کتاب 625 برنامه در سطح این استان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با کتاب فروشان و فعالان عرصه کتاب، جذب کتاب های اهدایی به کتابخانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب های به امانت رفته، از جمله مهم ترین این برنامه ها است.

وی با اشاره به این که یکی از مهم ترین برنامه های کتابخانه های عمومی عضویت رایگان در کتابخانه ها است که به مناسبت های مختلف انجام می شود، افزود: رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در استان زنجان

برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در استان زنجان