مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-13فرهنگي

دلیل رفع توقیف فیلم «خانه پدری»/قدردانی هنرمندان از اقدام رییس قوه قضاییه


کارگردان فیلم سینمایی «خانه پدری» گفت: من بسیار خوشنودم که فیلم «خانه پدری» رفع توقیف شده و بی نهایت از قوه قضاییه و شخص آیت الله رییسی سپاسگزارم که با مساعدت های خود باعث شد تا مشکلات بوجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری که چندی پیش توقیف شده بود، امروز و با مساعدت آیت الله رییسی، رییس  قوه قضاییه کشور رفع توقیف شد و بلیت فروشی این فیلم هم اکنون در سینماتیکت آغاز شده است.

  توقیف این فیلم سینمایی از همان لحظه آغاز ،موافق و مخالفان متعددی داشت، این مسئله کمی سینما را به حاشیه کشانده و نظرات متناقضی را در این حوزه به وجود آورد، تا اینکه با ورود و نظارت مستقیم رییس قوه قضاییه بر این مسئله سرانجام فیلم کیانوش عیاری رفع توقیف شد.

    ***عیاری: از رییس قوه قضاییه بابت رفع توقیف خانه پدری بی نهایت سپاسگزارم کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، پیرامون اعلام خبر رفع توقیف فیلم سینمایی خانه پدری گفت: من بسیار خوشنودم که فیلم خانه پدری رفع توقیف شده و بی نهایت از قوه قضاییه و شخص آیت الله رییسی سپاسگزارم که با مساعدت های خود باعث شدند تا مشکلات بوجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل رفع توقیف فیلم «خانه پدری»/قدردانی هنرمندان از اقدام رییس قوه قضاییه

دلیل رفع توقیف فیلم «خانه پدری»/قدردانی هنرمندان از اقدام رییس قوه قضاییه