مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:592019-11-13دانش

جزییات تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید اعلام شد


جزییات تکمیل ظرفیت آزمون های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی) سال 1398 اعلام شد.

- جزییات تکمیل ظرفیت آزمون های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی) سال 1398 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان سنجش اعلام کرد با توجه به تقاضای تعدادی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و براساس مصوبه دوازدهمین جلسه اول آبان 98 شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت اجرا می شود.

متقاضیان آزمون های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش عالی مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی) سال 1398 می توانند با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش درباره کد رشته محل های دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که در این آزمون ها ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده است، منتشر می شود در این مرحله شرکت کنند.

اطلاعیه و دفترچه راهنمای کدرشته های انتخابی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org منتشر خواهد شد و کلیه متقاضیان واجد شرایط (اعم از اینکه در این آزمون ها ثبت نام کرده یا نکرده باشند) می توانند بر اساس مندرجات اطلاعیه در مرحله تکمیل ظرفیت با مراجعه به موسسات پذیرنده شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید اعلام شد

جزییات تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید اعلام شد