مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-13ورزشي

ورود معاون اول رییس جمهوری دقایقی بعد به ارومیه


معاون اول رییس جمهوری عصر امروز به همراه وزیرنیرو، وزیر بهداشت و درمان، وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان محیط زیست و تعدادی از معاونان برخی از وزارتخانه ها به استان سفر می کند.

- مرکزآذربایجان غربی ، اسحاق جهانگیری عصر امروز وارد ارومیه می شود و به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان بیمارستان میلاد ارومیه را افتتاح خواهد کرد.

صبح فردا (پنجشنبه) نیز معاون اول رییس جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می کند.

بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه از دیگر برنامه های جهانگیری در استان است.

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس جمهوری در عصر فردا(پنجشنبه) است که پس از آن سفر 2 روزه وی به استان پایان می یابد.

عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال 1383 در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع آغاز شد و اکنون 15 سال از آغاز ساخت آن می گذرد.

عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه پس از یک دوره تعطیلی از شهریور سال 1395 دوباره از سر گرفته شد و فردا، پنجشنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری می رسد تا یکی از آرزوهای دیرینه ورزش دوستان در مرکز آذربایجان غربی محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود معاون اول رییس جمهوری دقایقی بعد به ارومیه

ورود معاون اول رییس جمهوری دقایقی بعد به ارومیه