مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:562019-11-13سياسي

ضرورت هم افزایی مدیریت شهری در اجرای پروژه های احیای بافت تاریخی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر ضرورت هم افزایی مدیریت شهری در اجرای پروژه های احیای بافت تاریخی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس، اعضای شورای اسلامی کلانشهر و شهردار منطقه 8 تبریز ظهر امروز چهارشنبه به همراه مدیر کل و معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پروژه های مرمتی بافت تاریخی تبریز بازدید کردند.

مرتضی آبدار در حاشیه این بازدید گفت: شهر تبریز، دارای بافت تاریخی ارزشمندی است و حفظ و صیانت از آن، همواره اولویت اداره کل میراث فرهنگی استان بوده است اما تحقق هر چه بهتر این امر نیازمند همکاری و هم افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز است.

آبدار افزود: بازدید امروز در راستای معرفی موثر پروژه های مرمت و احیای ابنیه تاریخی اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز صورت گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به اهمیت همکاری و هم افزایی بخش مدیریت شهری در اجرای پروژه های احیای بافت تاریخی، اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی تلاش دارد با احیا آثار تاریخی، کالبد هویتی شهر تبریز را حفظ نماید و در این راستا باید از ظرفیت شورای اسلامی کلانشهر تبریز بهره گرفته شود.

او ادامه داد: همگرایی دو ارگان میراث فرهنگی استان و شهرداری برای اجرای پروژه های مرمتی بافت تاریخی در تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی مدیریت شهری در اجرای پروژه های احیای بافت تاریخی

ضرورت هم افزایی مدیریت شهری در اجرای پروژه های احیای بافت تاریخی