مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:342019-11-13سياسي

هر لحظه یک وعده/ وعده این بار جهانگیری به زلزله زدگان به پایان تابستان رفت


دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه های آسیب دیده را از طریق نوسازی و مقاوم سازی بهتر از زمان قبل از زلزله به مردم تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در جریان بازدید از روستاهای شهرستان میانه، در جمع مردم زلزله زده اظهار داشت: اگرچه امروز دولت بدلیل تحریم ها با محدودیت بودجه و کاهش درآمدهای مواجه است اما این باعث نخواهد شد که کاستی و خللی در رسیدگی به مردم در حوادث و سختی ها ایجاد شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز در سالگرد زلزله کرمانشاه قرار داریم تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه بیش از 110 هزار ساختمان نوسازی، بازسازی و تعمیر شد.

وی افزود: میزان خسارت در زلزله آذربایجان شرقی در مقایسه با کرمانشاه کمتر است و منابع و اعتبارات لازم نیز تامین خواهد شد تا با کمک مردم و دولت، آسیب ها جبران شود.

جهانگیری تصریح کرد: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه های آسیب دیده را از طریق نوسازی و مقاوم سازی بهتر از زمان قبل از زلزله به مردم تحویل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر لحظه یک وعده/ وعده این بار جهانگیری به زلزله زدگان به پایان تابستان رفت

هر لحظه یک وعده/ وعده این بار جهانگیری به زلزله زدگان به پایان تابستان رفت