مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-13اقتصادي

اشتغال پایدار و توجه به مشاغل خرد، اولویت های وزارت کار


مدیر کل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در کنار توجه به مشاغل فعال و خرد دو اولویت مهم این وزارتخانه در سال 98 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، ازوجی در همایش سیاست های فعال بازار کار در استان سمنان با بیان اینکه برنامه نظام تحلیل اطلاعات بازار کار کشور در حال تدوین و آماده سازی است گفت: در این طرح همه اطلاعات داده های خانوار، بنگاه های اقتصادی و داده های ثبتی کشور ثبت شده و کمک زیادی به سیاست گذاری در بحث اشتغال انجام می دهد.

وی افزود: در بحث توسعه کسب و کار با شناسایی بخش های اولویت دار، تلاش برای حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغال در کشور صورت می گیرد.

ازوجی با اشاره به اجرای 5 طرح در بحث توسعه مشاغل فعال و خرد در سال 98 در کشور افزود: در سال گذشته به این 5 طرح 135 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد که در بین استان ها تقسیم شده و امسال نیز بودجه خوبی برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای توسعه کار آفرینی با به کار گیری طرح های تشویقی به کار بسته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه طرح اشتغال فراگیر در کشور در حال اجراست گفت: این طرح شامل مهارت آموزی در محیط واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار و توجه به مشاغل خرد، اولویت های وزارت کار

اشتغال پایدار و توجه به مشاغل خرد، اولویت های وزارت کار