مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 19:592019-11-13سياسي

کمبود قرق بان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کمبود نیرو و قرق بان مواجه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کمبود نیرو و قرق بان مواجه است.

غلامحسین حکمتیان اصل طی بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امسال ما در راستای اهداف سازمان که احیاء و حفاظت و نگهداری منابع طبیعی است کاری نو را با مشارکت مردم آغاز کردیم.

وی بیان کرد: در این راستا در شهرستان ” الگن” کهگیلویه یک عرصه ای محدود کرده که با اولین بارش باران در آن با مشارکت مردم اقدام به بذر کاری کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدام را می توان به نوعی حفاظت با مشارکت مردم نام گذاشت.

کشت 3 هزار هکتار گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد حکمتیان اصل عنوان کرد: کشت گیاهان دارویی در 3 هزار هکتار اراضی استان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که تا کنون بالغ بر 60 درصد معادل یک هزار و 800 هکتار آن با مشارکت مردم و تشکل های مردمی انجام شده است.

وی گفت: ما بذر و نهال ها را به صورت مجانی در اختیار مردم و تشکل ها قرار می دهیم و از آنها برای مشارکت در این امر استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قرق بان در کهگیلویه و بویراحمد

کمبود قرق بان در کهگیلویه و بویراحمد