مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:392019-11-14فرهنگي

تأملی در «پیچ وتاب»


«درخت ها و گیاهان همیشه زنده هستند؛ حتی زمانی که خشک می شوند و بر زمین می ریزند.

حس گرم طبیعت با دست های مهربان بافنده در هم می آمیزد و در قالب بافته هایی به خانه ها  می آیند، - ایسنا/اصفهان درخت ها و گیاهان همیشه زنده هستند؛ حتی زمانی که خشک می شوند و بر زمین می ریزند.

حس گرم طبیعت با دست های مهربان بافنده در هم می آمیزد و در قالب بافته هایی به خانه ها  می آیند، در کنار ما زندگی می کنند و به هستی شان ادامه می دهند.

زهرا رسول زاده نمین، با 52 اثر تاپستری، این روزها چشم ها و ذهن های مخاطبان گالری دیدار را درگیر زیبایی کارهای خود کرده است.

شاید شش عاملی را که هانری دولاکروا لازمه آفرینش هنری دانسته، بتوان در نمایشگاه پیچ وتاب پیدا کرد؛ اصالت و ابتکار، نوآوری یا دیدن چیزی که هیچ کس پیش تر آن را ندیده، قدرت تولید و آفرینش، علاقه، نیروی تخیل خلاق و تأمل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او در بخشی از بیانیه این نمایشگاه و در زیر عنوان دست های آفرینشگر، بافنده رنگ ها و نقش ها آورده است: زیبایی ها را از دل طبیعت به دیوارها می آویزم.

درخت ها، گیاهان همیشه زنده هستند، حتی زمانی که خشک می شوند و بر زمین می ریزند.

حس گرم طبیعت با دست های مهربان بافنده در هم می آمیزد و در قالب بافته هایی به خانه ها می آیند در کنار ما زندگی می کنند و به هستی شان ادامه می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأملی در «پیچ وتاب»

تأملی در «پیچ وتاب»