مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:512019-11-14سياسي

مدیران بی عمل باید عزل شوند/تاکید بر حل مشکلات شهرک امام پردیس


نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بی عمل عزل شوند گفت: مشکلات مردم شهرک امام در پردیس باید حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید فرید موسوی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پردیس که با حضور محمد تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: 25 درصد جمعیت کشور در بافت ناکارآمد استان تهران ساکن هستند و هر ساله طبق آمار رسمی 250 هزار نفر یعنی تقریبا اندازه یک شهرستان به جمعیت استان تهران افزوده می شود که در شهرری و اسلامشهر و پردیس سکونت می کنند.

موسوی در ادامه بیان داشت: تراکم جمعیتی در کل کشور حدود 40 نفر است اما در استان تهران هر هکتار یک هزار نفر می باشد که سبب می شود معضل اسکان و جمعیت ایجاد شود که نیازمند توجه و نگاه خاص است و از طرف دیگر تبصره 18 هزار و 500 میلیارد که مجلس تخصیص داده شده است و فقط 62 میلیارد آن به پردیس می رسد که نشان دهنده این است که ما در استان تهران طبق تجربه برنامه محور نیستیم.

وی در خصوص مشکل مردم در شهرک امام پردیس گفت: شهرک امام دارای 300 خانوار است موضوع شهرک امام باید حل شود و نیاز به گاز دارند چرا که مردم می بینند به اوزون گازرسانی شده ولی آنها هنوز از گاز بی بهره هستند و مشخصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بی عمل باید عزل شوند/تاکید بر حل مشکلات شهرک امام پردیس

مدیران بی عمل باید عزل شوند/تاکید بر حل مشکلات شهرک امام پردیس