مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-14سياسي

بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است


حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی بسیج را مایه حیات جامعه اسلامی ایران دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما آیت الله نوری همدانی در در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفان، بسیج را یکی از نعمت های بزرگ خداوند به انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از ثمرات و برکات بسیج نقش اثر گذارش در جنگ تحمیلی بود .

وی افزود: حیات انقلاب اسلامی به تفکر بسیجی وابسته است و این مهم با اقدامات ارزشمند بسیجیان در چهل گذشته در عرصه های مختلف به همگان ثابت شده است.

این مرجع تقلید گفت: امروز هم این نیروی الهی در عرصه های سیاسی فرهنگی و اقتصادی در کنار مردم حضور دارند که گوشه ای از این خدمات را می توان در حوادث اخیر به ویژه زلزله آذربایجان شرقی مشاهده کرد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به شرایط منطقه و نا امنی هایی که در کشورهای اطراف وجود دارد تصریح کرد: اگر امروز در داخل کشور با وجود ناآرامی ها در کشورهای همجوار امنیت وجود دارد از برکت وجود تفکر بسیجی است که امروز در همه رده های کشور چه در نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و چه در سایر نیروهای جهادی محسوس است.

آیت الله علوی گرگانی هم گفت: بسیج همچون خونی در رگ های بدن است و هر جا خون باشد، بدن زنده است و اگر خونی جریان نداشته باشد، زنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است

بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است