مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-14بين الملل

ادامه جابجایی های نیروهای آمریکایی در شمال سوریه


یک کاروان بزرگ ارتش آمریکا از پایگاه نظامی صرین در جنوب عین العرب (کوبانی) در حومه حلب عقب نشینی کرد، همزمان یک کاروان دیگر این کشور از کردستان عراق وارد حسکه شد.

- یک کاروان بزرگ ارتش آمریکا از پایگاه نظامی "صرین" در جنوب عین العرب (کوبانی) در حومه حلب عقب نشینی کرد، همزمان یک کاروان دیگر این کشور از کردستان عراق وارد حسکه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، این کاروان آمریکایی که چند روز قبل از مرزهای عراق به سمت سوریه به راه افتاده و با عبور از شهرک تل تمر وارد حومه شمالی حلب شده بود، روز چهارشنبه پایگاه صرین در جنوب عین العرب (کوبانی) را ترک کرده و پس از تخریب کامل آن، در جهت خلاف به راه افتاد و از منطقه تل تمر در حومه غربی حسکه عبور کرده و وارد پایگاه قسرک در حومه شهرک تل بیدر در اتوبان حسکه-درباسیه شد.

اسپوتنیک گزارش داد، کاروان آمریکایی شامل 170 کامیون حامل مهمات، خودروهای زرهی، تجهیزات لجستیک و ماشین آلات سنگین وارد پایگاه قسرک در حومه شمال شرقی حسکه شد.

این کاروان به شکل موقت در این پایگاه مستقر شد تا خود را برای عقب نشینی به سمت گذرگاه غیررسمی التونسیه (معروف به سیمالکا) مشترک با اقلیم کردستان عراق آماده کند، احتمال دارد بخشی از این کاروان به سمت میادین نفتی سوریه که در کنترل ارتش آمریکا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جابجایی های نیروهای آمریکایی در شمال سوریه

ادامه جابجایی های نیروهای آمریکایی در شمال سوریه