مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-14سياسي

گردهمایی خدمت گزاران سلامت زائران پیاده دهه آخر صفر واربعین


گردهمایی خدمت گزاران سلامت زائران پیاده دهه آخر صفر واربعین  در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ،اما جمعه مشهد در در گردهمایی گفت: همسویی بین علم و عمل یک فرهنگ ارزشمند است که در نظام اسلامی شکل گرفته است .

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: این هم سویی به برکت انقلاب در جامعه پزشکی شکل گرفت زیرا در کنار آموزش نگاه خدمت خالصانه به مردم دیده شده است.

وی گفت: علم و عمل فرآورده فکر وتجربه شما پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است که در رشد و پیشرفت نظام خود را نشان داد و امروز درفضای پزشکی تمام اساتید و کارکنان خدمت رسان همه متدین مومن و معتقد و باعث افتخار هستند .

آیت الله علم الهدی افزود: اوج اخلاص در خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر و اربعین را می توان شاهد بود و این خدمات جهادی شما در طول سال نیز در جوار بارگاه رضوی ادامه می یابد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی هم در این گردهمایی گفت : در این دهه بیش از هزار پزشک و پرستار در داخل و محورهای ورودی شهر مشهد در 3 شیفت به زائران خدمات پزشکی ارائه کردند .

دکتر محسن ذاکریان افزود: در اربعین هم 300 پزشک و پرستار از دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در قالب 3 تیم در نجف،کربلا و محور نجف کربلا با استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی خدمت گزاران سلامت زائران پیاده دهه آخر صفر واربعین

گردهمایی خدمت گزاران سلامت زائران پیاده دهه آخر صفر واربعین