مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 09:092019-11-14سياسي

حوزه استقلال خود را حفظ کند/ توجه به تربیت مجتهد و مبلّغ


یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه حوزه علمیه باید استقلال خود را حفظ کند، گفت: کیان شیعه به فقه و اصول آن بوده و در اجتهاد و فقه توانسته ایم به برتری برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی پیش از ظهر پنج شنبه در بیست و یکمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای نهج البلاغه عنوان کردند: قرآن مجید پیامبر اکرم(ص) را به عنوان برهان معرفی می کنند، یکی از جهاتی که برهان، پیامبر(ص) است، امی بودن ایشان است.

وی افزود: فردی که درس نخوانده و به مکتب نرفته است، این همه حقایق را از کجا گرفته است، دشمنان نیز در مقابل مقام پیامبر اسلام(ص) اقرار به بزرگی ایشان می کنند.

این مرجع تقلید گفت: امام صادق(ع) نیز شاگردان بزرگی تربیت کرده اند، آن حضرت قرآن کریم را به عنوان نور معرفی می کنند و نور دارای سرعتی است که بسیاری از مناطق را روشن کرد، هر کجا که نور باشد، خفاشان نمی توانند ابراز وجود کنند و اگر بخواهیم خفاشان را خاموش کنیم، باید حقایق قرآن را به مردم بگوییم.

وی تصریح کرد: امام راحل به عنوان فرزند پیامبر(ص) توانستند مکتب بزرگ انقلاب را پایه گذاری کنند، انقلاب امام الگوسازی برای جهانیان بوده و این بیداری عربی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه استقلال خود را حفظ کند/ توجه به تربیت مجتهد و مبلّغ

حوزه استقلال خود را حفظ کند/ توجه به تربیت مجتهد و مبلّغ