مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 09:452019-11-14سياسي

جامعه بدون کتاب کاریکاتوری است/ کتاب برند علمی جامعه


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه جامعه بدون کتاب کاریکاتوری است، گفت: بدون کتاب همه مناسبات برهم خورده و هیچ چیز سر جای خودش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی احمدی ظهر پنج شنبه در مراسم رونمایی از المان و میدان کتاب شهرک البرز شاهرود ضمن بیان اینکه متأسفانه علیرغم آنکه فرهنگ ما پشتوانه تمدنی علمی دارد اما بنا به دلایلی سرانه مطالعه متناسب بافرهنگ ما نیست، ابراز داشت: برای علاج این جامعه شناسان روان شناسان و شخصیت های علمی چند شاخص را مطرح کردند که اگر متولیان فرهنگی به آن توجه کنند نسبتاً این آفت کمبود سرانه مطالعه رفع می شود.

وی ضمن بیان اینکه کتاب باید در سبد خانوار و افراد قرار گیرد، افزود: اگر در سبدی نان در کنار کتاب باوجود گرانی قرار گرفت به این معنا خواهد بود که کتاب جز عناصر سبک زندگی قرارگرفته است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان اینکه امکان ندارد هرچقدر هم که شرایط اقتصادی نامطلوب باشد نان نخوریم، ابراز داشت: اگر در این شرایط کتاب جز کالاهای ضروری خانوار منظور شد از حاشیه خارج می شود و جامعه رابطه منطقی با کتاب پیدا خواهد کرد.

احمدی ضمن بیان اینکه قرار گرفتن کتاب در سبد خانوار جامعه آگاه را به دنبال دارد، تصریح کرد: این امر باعث می شود که جامعه در هیچ چیز مشکل نداشته باشد زیرا جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بدون کتاب کاریکاتوری است/ کتاب برند علمی جامعه

جامعه بدون کتاب کاریکاتوری است/ کتاب برند علمی جامعه