مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-14سياسي

ارتباط مجمع تقریب با گروه های شیعی عراق برای انسجام


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مجمع تقریب با گروه های شیعی در کشور عراق از شمال تا جنوب این کشور با حشد الشعبی، گروه های سیاسی و مذهبی ارتباط گسترده و زیادی دارد و تلاش های زیادی انجام شده است که انشاء الله به انسجام بیشتری منجر می شود.

- آیت الله محسن اراکی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات پیش آمده در کشور عراق و بعضی از اختلاف افکنی هایی که از سوی دشمنان رخ داده است و با توجه به اقداماتی که مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در زمینه وحدت فرق مختلف انجام داده است در زمینه ارتباط گروه های مختلف شیعه چه اقداماتی داشته اید؟ اظهار کرد: آنچه در عراق رخ می دهد، نظیر آن چیزی است که در برخی از کشورهای دیگر از سوی ایادی استکبار رخ می دهد.

آنها هر جا ببینند یک انسجام اجتماعی برای رسیدن به اهداف کشوری در حال شکل گیری است و مردم آن کشور درصدد هستند که با این انسجام دست مستکبران از آن کشور بریده شود، هر کاری انجام می دهند که این انسجام اجتماعی از بین برود.

وی گفت: آمریکا به جایگاه و پایگاه عراق در بین جهان اسلام طمع دارد و به موقعیت استراتژیک عراق از لحاظ آب، راه های ارتباطی، نفت و سایر مسائل این کشور چشم طمع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مجمع تقریب با گروه های شیعی عراق برای انسجام

ارتباط مجمع تقریب با گروه های شیعی عراق برای انسجام