مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-14سياسي

تقویت ظرفیت های حوزه گردشگری شهر نراق در دستور کار قرار گیرد


تقویت ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری شهر نراق، بایستی در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح موزه شهاب سنگ شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان، اظهار داشت: شهر نراق از پتانسیل های گردشگری مختلف و متعددی برخوردار است که باید از این ظرفیت به درستی بهره بگیریم.

استاندار مرکزی افزود: یکی از این ظرفیت ها، وجود موزه شهاب سنگی و اجرام آسمانی است که می تواند زمینه مطلوبی را برای ورود توریست به این منطقه فراهم کند.

آقازاده بیان کرد: انتظار می رود مسئولا امر به این ظرفیت ها در شهر نراق توجه بیشتر نشان دهند و بستری فراهم شود تا بتوان گردشگری را در این منطقه توسعه بخشید.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین شهر نراق با توجه به قدمت و سبقه تاریخی، پتانسیل خوبی نیز در حوزه بوم گردی دارد که با جذب سرمایه گذار می توان از این ظرفیت هم بهره گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع انعقاد پیمان خواهرخواندگی شهر نراق با یکی از شهرهای آلمان که پروفسور عشقی(استاد زمین شناسی دانشگاه آخن آلمان) در آن شهر موزه تاسیس کرده، به طور جدی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در سال 1353 یک سنگ آسمانی به وزن 3 کیلوگرم در شهر نراق به سقف دبیرستان معصومی این شهر سقوط کرد که پس از سوراخ کردن سقف آزمایشگاه دبیرستان در محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ظرفیت های حوزه گردشگری شهر نراق در دستور کار قرار گیرد

تقویت ظرفیت های حوزه گردشگری شهر نراق در دستور کار قرار گیرد