مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-14سياسي

جانمایی مساجد شهر مطلوب نیست


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در مناطقی از شهر قزوین مانند منطقه کوثر که منطقه مذهبی است با کمبود مساجد روبرو هستیم و جانمایی برای احداث مساجد در این مناطق صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ساختار اداره مساجد مشکلات فراوانی که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه یکی از میدان های جنگ وسیع ما نشاندن هرکس در جایگاه خودش است، افزود: هیئت امناها از دیرباز در مساجد برای خودشان پایگاه حکومتی تشکیل دادند که موجب شده برخی از آن ها حتی در مسجد را برای مدتی ببندند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: برای رفع این مشکلات در گام نخست نیاز به فرهنگ سازی داریم تا در سطح جامعه متدینین، تنش ایجاد نشود و در عین حال هرکسی در جایگاه خودش قرار گیرد.

قابل با اشاره به نقص جانمایی برای احداث مساجد در سطح شهر قزوین تصریح کرد: در مناطقی از شهر قزوین مانند منطقه کوثر که منطقه مذهبی است با کمبود مساجد روبرو هستیم و جانمایی برای احداث مساجد در این مناطق صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی مساجد شهر مطلوب نیست

جانمایی مساجد شهر مطلوب نیست