مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-14سياسي

عدم تکمیل سد «مروک»/ دادستان علیه امور آب اعلام جرم کرد


معاون فرماندار دورود با اشاره به عدم تکمیل سد «مروک»، گفت: دادستان شهرستان در این رابطه علیه امور آب اعلام جرم کرده است.

- خرم آباد- معاون فرماندار دورود با اشاره به عدم تکمیل سد مروک ، گفت: دادستان شهرستان در این رابطه علیه امور آب اعلام جرم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا بهاری در شورای مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع سرریز سد مروک و حوضچه آرامش آن، اظهار داشت: در این رابطه مشخص نیست که امور آب چه تصمیمی گرفته است و این در حالیست که دادستان شهرستان نیز علیه امور آب اعلام جرم کرده است.

وی با بیان اینکه برای این امر باید تصمیم گیری نهایی صورت گیرد که امسال مشکلی در این رابطه نداشته باشیم، افزود: در سیلاب قبلی یکی از مهم ترین حساسیت های مردم سد مروک و عدم تکمیل آن بود.

معاون فرماندار دورود همچنین به اعلام جرم دادستان علیه راهداری بابت زیرگذر زرگران اشاره کرد و گفت: دو سال است که ما درگیر یک زیرگذر خیلی معمولی و ساده هستیم، دو سال است که این زیرگذر افتتاح شده و این در حالیست که یک سال و هشت ماه آن پر از آب است و از این زیرگذر استفاده ای نشده است.

بهاری، تصریح کرد: راه و شهرسازی می گوید که ما این کار را به راهداری داده ایم و راهداری می گوید که به راه و شهر سازی آن را تحویل داده ایم و هنوز تعیین تکلیف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تکمیل سد «مروک»/ دادستان علیه امور آب اعلام جرم کرد

عدم تکمیل سد «مروک»/ دادستان علیه امور آب اعلام جرم کرد