مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:092019-11-14سياسي

آیین تکریم مبلغین اربعین 98 برگزار شد


آیین ملی تکریم از مبلغین اربعین با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید و متولیان اعزام طلاب و گروه های تبلیغی جهادی اعزام کننده در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آیین ملی تکریم از مبلغین اربعین که امروز پنج شنبه با پیام آیت الله اعرافی در تالار اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، با اشاره اهمیت امر تبلیغ گفت: عظمت زیارت امام حسین علیه السلام و تلاش برای تسهیل این امر بر کسی پوشیده نیست؛ بنابراین تلاش و فعالیت کار تبلیغی در این خصوص بسیار مهم و با اهمیت به نظر می رسد.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی متولیان اعزام مبلغان اربعینی تأکید کرد و یادآور شد: باید برای هماهنگی و هم افزایی اعزام مبلغان اربعین تلاش بیشتر و مستمری در طول سال صورت بگیرد و تنها و محدود به زمان اربعین نباشد و متولیان اعزام علاوه بر هم افزایی باید برنامه ریزی واحدی در این خصوص داشته باشند.

سرپرست حجاج ایرانی به فعالیت کمیته های مختلف ستار اربعین اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت خطیر فرهنگی و آموزش زائران اربعین به عهده مبلغان حاضر در حماسه اربعین حسینی(ع) بوده و خواسته مسئولان هم از ما گسترش فعالیت های فرهنگی تبلیغی در این مراسم باشکوه و معنوی است، امیدواریم با تلاش مستمر متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم مبلغین اربعین 98 برگزار شد

آیین تکریم مبلغین اربعین 98 برگزار شد