مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:362019-11-14اقتصادي

پرداخت 500میلیون تومان تسهیلات به دهیاری ها بدون ضامن


دولت برای توسعه روستاهای کشور 500 میلیون تسهیلات 8 درصد به دهیاری ها بدون ضامن پرداخت میکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما مرکز همدان ،معاون امور دهیاری ها و شهرداری های کشور دراسدآباد گفت: دولت برای توانمند سازی اقتصاد در روستاهای کشور تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرحهای اشتغالزایی به دهیاری ها پرداخت میکند.

آقای جندقیان بیدگلی افزود: هم اکنون 700 طرح اقتصادی بزرگ و تاثیر گذار در روستاهای کشور با 300 میلیارد تومان تصویب شده و به زودی پرداخت میشود.

او گفت: در این رابطه تفاهم نامه با پست بانک منعقد شده و با ایجاد یک الگوی اشتغال موفق بر اساس اولویت های روستاها در کشور بدنبال رونق کسب و کار هستیم و این کار با مشارکت دهیاران و مردم انجام میشود.

او از دهیاران خواست با ارائه طرح اقتصادی به توسعه روستا کمک کند و دهیاری را از وابستگی به کمکهای دولتی هم بی نیاز و خودکفا کنند.

در ادامه نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم توجه به اقتصاد روستا را از اولویت مهم دولت و مجلس دانست و گفت: باید شرایط طوری شود که ما در روستاهای کشور مهاجرت معکوس داشته باشیم و زمینه برگشت به روستاها فراهم شود.

آقای اکبر رنجبرزاده گفت : در حال حاضر شهرستان اسدآباد با 107 هزار نفر جمعیت 102 روستا دارد که از این تعداد 77 روستا دارای دهیاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 500میلیون تومان تسهیلات به دهیاری ها بدون ضامن

پرداخت 500میلیون تومان تسهیلات به دهیاری ها بدون ضامن