مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 04:222019-11-15دانش

حافظ ذهن را با نرم افزار قرآن تغییر داد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: آنچه که حافظ از قرآن گرفت، ذهن بود و وقتی ذهن را با نرم افزار قرآن تغییر داد، دنیا از نگاه ذهن حافظ بهشت شد و با این بهشت حافظ جاودانه شد و به همین دلیل لقب لسان الغیب گرفت.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: آنچه که حافظ از قرآن گرفت، ذهن بود و وقتی ذهن را با نرم افزار قرآن تغییر داد، دنیا از نگاه ذهن حافظ بهشت شد و با این بهشت حافظ جاودانه شد و به همین دلیل لقب لسان الغیب گرفت.

محمدکاظم کاوه پیشقدم عصر پنج شنبه 23 آبان در نشست علمی نخستین همایش ملی دولت قرآن به بیان نکاتی درباره تأثیر قرآن بر سبک غزل های حافظ پرداخت و گفت: درباره حافظ صحبت زیاد شده و زندگی او از زوایای مختلف تحلیل و بررسی شده است.

وی درباره تأثیرات مفهومی قرآن بر روی سبک شعری حافظ که حتی بر زندگی حافظ نیز اثر گذاشته است، گفت: اگر به وضعیت شیراز در طول تاریخ توجه کنیم مشاهده خواهیم کرد که در قرن هشتم شیراز تنها شهری بود که از حمله مغول در امان ماند و همین مسئله سبب شد که بزرگان دانش به شیراز بیایند.

پیشقدم با بیان اینکه در آن زمان تقریباً کتابی نبوده که حافظ در عصر خودش آن را مطالعه نکرده باشد، گفت: دشوارترین کار حافظ این است که بعد از سعدی می خواهد تبدیل به یک شاعر بزرگ شود، زیرا بعد از سعدی سخن گفتن بسیار دشوار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ ذهن را با نرم افزار قرآن تغییر داد

حافظ ذهن را با نرم افزار قرآن تغییر داد