مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 05:562019-11-15فرهنگي

گروه شیلر میزبان نُه هزار ایرانی شد


کنسرت گروه موسیقی شیلر، روزهای 16، 17 و 20 آبان ماه سال جاری درحالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه بین المللی میزبان حدود نه هزار مخاطب ایرانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، گروه شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دایلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام صبح دم به روی صحنه رفت.

این گروه که نخستین بار، پاییز سال 96 برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین ماه امسال آلبومی با نام صبح دم را در همکاری هنرمندان ایرانی منتشر کرد؛ یکی از پرطرفدارترین گروه های موسیقی خارجی در بین مخاطبان ایرانی ست که توانسته با مخاطبانش برای سومین مرتبه دیدار کند.

کریستوفر فون دایلن، در آغاز اجرا ضمن خوشامدگویی، از حضور دوباره در ایران ابراز شادی و به فارسی، انگلیسی و آلمانی از حاضران تشکر کرد.

مخاطبان در این اجرا شاهد تصاویر و نورپردازی فوق العاده گروه در این اجرا بودند که فضای موسیقایی اجرا را قوی می کرد که به نسبت اجراهای پیشین این گروه تفاوت هایی داشت که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

اعضای گروه موسیقی شیلر به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن را ماسیمو بوونانو نوازنده درامز، الیور کلر نوازنده گیتار و سدریک مونیر نوازنده کیبورد تشکیل می دادند که در این اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه شیلر میزبان نُه هزار ایرانی شد

گروه شیلر میزبان نُه هزار ایرانی شد