مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-15سياسي

برگزاری جشن ارتقا بخش اوز به شهرستان


همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) جشن ارتقا بخش اوز به شهرستان برگزار شد.

- همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) جشن ارتقا بخش اوز به شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اوز، بخشدار اوز در حاشیه برگزاری جشن تبدیل شدن این بخش به شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش اوز در تاریخ دهم مهرماه سال جاری با پیگیری ها و تلاش های مستمر مسؤولان و دولتمردان جمهوری اسلامی با ارتقا به شهرستان به یک شهر، 2 بخش، 11 روستا و 4 دهستان تبدیل شده است.

محمدحسین آتش فراز ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، رییس جمهور، وزیر کشور، استاندار و نیز دستگاه های امنیتی، انتظامی، سیاسی به ندای مردم اهل سنت اوز، افزود: مقام عظمای ولایت در سفر به استان فارس فرمودند تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد و در این راستا با همدلی درصدد توسعه زیرساخت های این شهرستان هستیم.

  تحقق فرهنگ صبوری از سوی مردم اوز رییس شورای اسلامی شهراوز در ادامه این آیین گفت: با ارتقا بخش اوز به شهرستان بعد از گذشت بیش از 50 سال انتظار به دلیل مهیا بودن زیر ساخت های این بخش و پیگیری های به عمل آمده فرهنگ صبوری در این شهرستان محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ارتقا بخش اوز به شهرستان

برگزاری جشن ارتقا بخش اوز به شهرستان