مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 08:322019-11-15پزشكي

تربیت 70 درصد نیروی انسانی علوم پزشکی به صورت بومی و منطقه ای


معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: توسعه مقطعی آموزش پزشکی به نفع کشور نیست بلکه باید 50 تا 70 درصد نیروی انسانی مورد نیاز تا 5 سال آینده در منطقه تربیت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر باقر لاریجانی امروز جمعه 24 آبان در نشست روسا و دبیران کلان مناطق آمایشی کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اهمیت تشکیل مناطق آمایشی گفت: مناطق آمایشی ظرفیت مشورتی بالایی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های حوزه آموزش دارد.

لاریجانی با بیان اینکه مسئولان حوزه آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور افراد برجسته ای هستند که تجارب خوبی در این زمینه دارند و لازم است از این تجارب استفاده شود، افزود: هدف ما در وزارت بهداشت این است که مسیر ارتقای حوزه آموزش در دانشگاه ها را تسهیل کنیم .

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: آموزش رسالت مهمی است که مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی مشغول آن هستند.

هرچند چالش هایی هم ممکن است داشته باشید اما افراد مهمی مخاطب شما در این حوزه هستند.

وی با بیان اینکه در دهه های بعد از انقلاب کارهای زیادی برای توسعه آموزش علوم پزشکی صورت گرفته، گفت: اگر کارهای این چنینی انجام نمی شد بسترهای توسعه این حوزه فراهم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 70 درصد نیروی انسانی علوم پزشکی به صورت بومی و منطقه ای

تربیت 70 درصد نیروی انسانی علوم پزشکی به صورت بومی و منطقه ای