مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-15بين الملل

سیاست غرب در برخورد با اتباع داعشی دوگانه است


رفتارهای دوگانه کشورهای اروپایی و بیشتر کشورهای عربی در زمینه جلوگیری از بازگشت اتباع خود که عضو گروه تروریستی داعش بوده اند نژادپرستانه است - و اگر این افراد غیرمسلمان بودند یا به عنوان مثال برای رژیم صهیونیستی جنگیده بودند اکنون با عزت و احترام بازمی گشتند.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در سرمقاله جدید خود در این زوزنامه نوشت: اکثر کشورهای اروپایی از پذیرفتن شهروندان خود و خانواده هایشان که به داعش پیوسته بودند بعد از فروپاشی و شکست این گروه و کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده آن به دست نیروهای ویژه آمریکا در حمله سه هفته پیش به محل اختفای او در شمال غرب سوریه، خودداری می کنند.

برخی کشورهای اروپایی و به ویژه انگلیس و فرانسه از این افراد و همسران و فرزندانشان سلب تابعیت کرده اند تا آنها را از بازگشتن به سرزمین خود به عنوان کسانی که زیر پرچم یک سازمان تروریستی جنگیده یا زیسته اند بازدارند، کشورهای عربی نیز در به روی این افراد اعم از زنده و مرده بسته اند و اگر استثنایی در این زمینه باشد بسیار محدود است.

ما بی تردید بازگشت این افراد به وطن شان را تایید می کنیم.

آنها باید به همان جایی بروند که از آنجا با تشویق دولت هایشان به سوریه آمده اند آن هم زمانی که کشورهایشان در طرح سرنگونی نظام سوریه دست داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست غرب در برخورد با اتباع داعشی دوگانه است

سیاست غرب در برخورد با اتباع داعشی دوگانه است