مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:142019-11-15سياسي

مسئولان برای تفاسیر خود از اسلام سند بیاورند / پیامبر با کفار عهدشکن جنگیدند


هر مسئول سیاسی باید برای تفاسیر خود از اسلام سند بیاورد.

در کدام سند آمده است پیامبر(ص) با کفار پیمان بسته و اگر خلف وعده کردند دوباره با آن ها پیمان ببندند؟ - مشهد - امام جمعه مشهد گفت: هر مسئول سیاسی باید برای تفاسیر خود از اسلام سند بیاورد.

در کدام سند آمده است پیامبر(ص) با کفار پیمان بسته و اگر خلف وعده کردند دوباره با آن ها پیمان ببندند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: انسان با توجه به محسوسات و جریانات روزمره، متوجه می شود که همه این ها خالقی دارند و انسان اولیه با توجه به تعدد این ها، به دنبال خدایان متعدد بود و به توحید بی توجهی نشان می داد؛ سپس برای هر خدا یک مجسمه ساختند و بت پرستی شروع شد.

وی افزود: اما خداوند تحولاتی را ایجاد کرد تا افراد بشر متوجه شوند که تنها یک اراده بر کل هستی حاکم است و تمدن های مادی گرایانه در شعاع توانمندی پیامبر اسلام که مبلغ توحید است، به نابودی کشیده شد.

امام جمعه مشهد ضمن اشاره به آیه 174 سوره نساء، تصریح کرد: این آیه پیامبر(ص) را به عنوان برهانی معرفی می کند که از جانب پروردگار فرستاده شده است تا به عنوان الگو در تمام جریانات زندگی چون اخلاق، بینش سیاسی و اجتماعی و دیگر ابعاد، به سیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای تفاسیر خود از اسلام سند بیاورند / پیامبر با کفار عهدشکن جنگیدند

مسئولان برای تفاسیر خود از اسلام سند بیاورند / پیامبر با کفار عهدشکن جنگیدند