مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:242019-11-15ورزشي

تیم ملی ایران در خط حمله موفق نبود/اخراج شجاعی سختگیرانه بود


با داشتن 2 مهاجم خوب، در فاز حمله به دروازه عراق موفق عمل نکردیم.

- علی ابراهیمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازی سختی بود ولی تیم عراق بازی رو خوب شروع کرد وبه گلم رسید، ولی رفته رفته تیم ایران نبض بازی رو بدست گرفته و گل خورده را پاسخ داد.

وی گفت: بعد گل ایران بازی تقریبا متعادل پیش رفت که به نظر من داور بازی درمورد اخراج شجاعی خیلی سختگیری کرد، ولی بازم بازی متعادل بود حتی ایران موقعیت گل هم داشت که نتونست استفاده کند.

بهترین مربی سال 1396 آذربایجان شرقی افزود: دراین بازی مدافعان عراق، سردار و طارمی را از کار انداخته بودند و به خاطر این ایران در فاز حمله نتوانست کارایی همیشگی را داشته باشد و ما 2 بازی است که می بازیم به نظر من تیم ایران در ضربات ایستگاهی یارگیری خوب انجام نمی دهد.

ابراهیمیان در مورد مورد شانس ایران برای صعود به جام جهانی گفت: خوشبختانه ادامه مسابقات در سال آینده بوده و ما ابتدا در تهران میزبان هنگ کنگ بوده و سپس به کامبج سفر می کنیم و با کسب 6 امتیاز با روحیه بالا به مصاف بحرین و عراق خواهیم رفت.

وی افزود: در مقابل بحرین و عراق هر 2 بازی میزبان هستیم و می توانیم با اتکا به حمایت تماشاگران به پیروزی رسیده و با کسب تمام 12 امتیاز دور برگشت صعود کنیم، به شرطی که در این مدت باقیمانده نقاط ضعف تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی ایران در خط حمله موفق نبود/اخراج شجاعی سختگیرانه بود

تیم ملی ایران در خط حمله موفق نبود/اخراج شجاعی سختگیرانه بود