مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:582019-11-15سياسي

تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش یافته است


فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمن در صدد ایجاد تفرقه است و به هر بهانه ای می خواهد اتحاد و همبستگی را خدشه دار کند تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد و امروز ما نیز در برابر دشمنان تحمل می کنیم تا به پیروزی کامل که نزدیک است، برسیم .

امام جمعه سیرجان از ریاست قوه قضاییه قدردانی کرد و افزود: وی مبارزه جدی با فساد دارد و برخورد انقلابی هم در این زمینه به خرج می دهد و به همین واسطه با توطئه های گوناگون ترور شخصیت و تخریب می شود که باید فراموش نکنیم حضرت آیت الله بهشتی هم ابتدا ترور شخصیت و در اذهان عمومی تخریب شد تا اینکه ترور شد و به شهادت رسید.

وی ابراز داشت:  رییس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی همگی دارای خصوصیت ظلم و چپاول گری هستند، آن ها ضد خدا و ضدانسان بوده و به دنبال منافع خودشان هستند و و برایشان ظلم و تعدی به ملت ها هم معنی ندارد چون در خواسته خود و توسعه طلبی حد و مرزی ندارند.

امام جمعه سیرجان گفت: رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ظلم می کند و توان مقاومت هم برابر این مردم مبارز را ندارد و در صدد ایجاد هرج و مرج در منطقه اعم از عراق، لبنان و سوریه است که ملت ها باید نگذارند دشمنانشان به اهداف خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش یافته است

تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش یافته است