مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 12:062019-11-15اقتصادي

ضرورت تشریح فواید حاصل از طرح سهمیه بندی بنزین توسط دولت


دولتمردان فواید حاصل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین را برای مردم توضیح دهند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه این شهر کوچک شمردن گناه را باعث ترویج ناهنجاری و عادی شدن آن در جامعه دانست و گفت:گناه چه کوچک و چه بزرگ گناه است و کوچک شمردن آن گناهی است نا بخشودنی و باعث تکرار گناه می شود.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: عید بزرگ مسلمانان عالم هستی به واسطه ولادت باسعات حضرت محمد(ص)بوده و این نبی خداوند دریای بیکران الهی برای راهنمایی همه عالمیان است.

محمودی اصل گفت: براساس آیات و روایات حضرت محمد(ص)شریف ترین و بالاترین انسانی است که برای هدایت عالم فرستاده شده است تا با راهنمایی مسلمان آنان را از عذاب الهی مصون بدارد و هفته وحدت بهترین فرصت برای مقابله با فتنه ها و دسیسه های منافقین است .

وی گفت: حمله رییس جمهور در یزد به دستگاه قضایی که مدتی است عزم راسخ خود را در برخورد با مفاسد اقتصادی شروع کرده چندان شایسته نبود زیرا دستگیری روح الله زم و ابربدهکاران بانکی نشان از اقتدار قوه قضاییه در برخورد با مفسدان است .

محمودی اصل گفت: انتظار می رود دولت اهداف سهمیه بندی بنزین را بهتر شفاف سازی می کرد که قرار است این هدفمندی به جیب مردم برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشریح فواید حاصل از طرح سهمیه بندی بنزین توسط دولت

ضرورت تشریح فواید حاصل از طرح سهمیه بندی بنزین توسط دولت