مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 14:462019-11-15سياسي

گزیده هایی از خطبه های نمازجمعه شهرستان ها


ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در خطبه های امروز نماز جمعه خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان اجرایی به اقشار کم درآمد جامعه و حل مشکلات معیشتی مردم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را گامی برای جلوگیری از اسراف این فرآورده نفتی دانست و گفت: مدیران کشور در توزیع یارانه ها باید مدیریت کنند تا اقشار کم درآمد جامعه بیش از این در مضیقه نباشند.

حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی و محکوم کردن ترور یکی از فرماندهان گردانهای قدس گفت: بی شک پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه رضی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: یکی از موانع اصلی تولید؛ فساد اقتصادی است که مانع تحقق عدالت اقتصادی می شود.

وی از اهالی خواست به زلزله زدگان آذربایجان شرقی کمک کنند.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران بر پیروی از گفتار و رفتار پیامبر اکرم و حفظ یکپارچگی و انسجام در میان برادران دینی تاکید وی از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل برای حضور در ویژه برنامه هفته وحدت شهر عنبران قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده هایی از خطبه های نمازجمعه شهرستان ها

گزیده هایی از خطبه های نمازجمعه شهرستان ها