مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 05:582019-11-16اقتصادي

افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی و سرویس مدارس،ممنوع


به دنبال سهمیه بندی بنزین هیچ یک از تاکسیرانان اصفهانی اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی و سرویس مدارس،ممنوع به دنبال سهمیه بندی بنزین هیچ یک از تاکسیرانان اصفهانی اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی و سرویس مدارس، ممنوع است گفت: در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه ها، شوراهای شهر بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

هادی منوچهری افزود: برای ناوبران تاکسی 400 لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که جهت انجام سفرهای درون شهری مسافران کفایت می کند.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ بوسیله راننده، مطابق قوانین حمل و نقل برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد شد.

منوچهری افزود: شهروندان در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان یا شماره گویا 35688100 تماس بگیرند ویا از طریق فضای مجازی به نشانی (تاکسی خبر) https://t.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی و سرویس مدارس،ممنوع

افزایش خودسرانه کرایه های تاکسی و سرویس مدارس،ممنوع