مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 06:242019-11-16اقتصادي

امانت کتاب در کتابخانه های کرمان 15 درصد افزایش یافت


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از رشد 15 درصدی امانت کتاب در کتابخانه های این استان خبر داد.

- احمد وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته کتاب، اظهار داشت: امسال آغاز هفته کتاب تقارن آن با میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) است که این ایام می تواند موجب خیر و برکت هفته کتاب شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 17 برنامه را در هفته کتاب برای کتابخانه های استان تدارک دیده ایم، ابراز داشت: یک برنامه ویژه در روز کتاب و کتابخوانی در روز 29 آبان مراسم تجلیل از کتابداران، خادمان عرضه کتاب را برگزار خواهیم کرد و از همه کسانی که در این عرصه زحمت کشیده اند، تقدیر خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با بیان سایر برنامه های هفته کتاب، بیان داشت: معرفی کتاب، نقد کتاب، نشست های کتابخوان، کتابخوانی گروهی، طرح یک ساعت مطالعه گروهی و زنگ مطالعه در مدارس، دیدار با اصحاب کتاب و علم و دانش از دیگر برنامه های هفته کتاب است که در قالب یک هزار و 17 برنامه در 130 کتابخانه استان کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به بحث مهم ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تصریح کرد: ما در حوزه کتابخانه های استان به سهم خود تلاش مان را برای افزایش سرانه مطالعه انجام دادیم که خوشبختانه اثرگذار بود لذا از آبان سال گذشته تا آبان امسال بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت کتاب در کتابخانه های کرمان 15 درصد افزایش یافت

امانت کتاب در کتابخانه های کرمان 15 درصد افزایش یافت