مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 06:242019-11-16اقتصادي

طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در اردبیل اجرایی می شود


مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط واقعی کار در اردبیل اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر منافزاده پیش از ظهر شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال اردبیل از اجرای همزمان 5 برنامه اشتغال زا در راستای برنامه سیاست های فعال بازار کار در قالب طرح های حمایتی و تسهیلات کارآفرینی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پنج سیاست این وزارت در حوزه سیاست های فعال بازار کار دارای رویکرد اشتغالزایی و صیانت از نیروی کار موجود است، افزود: طرح کارورزی، مهارت آموزی در محیط واقعی کار، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و نو پا از جمله برنامه های حمایتی دولت در بحث اشتغال است.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل بیان کرد: طرح کارورزی با هدف اشتغال زایی دانش آموختگان دانشگاهی در سطح کشور برنامه ریزی شده و کارفرمایان با به کارگیری این افراد پس از طی چهار ماه دوره کارورزی می توانند از مشوق پرداخت دوساله حق بیمه سهم کارفرما توسط دولت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: طرح استاد شاگردی یا مهارت آموزی در محیط واقعی کار یکی از طرح های دیگر این وزارت با رویکرد اشتغال و مهارت آموزی افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده که به لحاظ ماهیت آموزشی این طرح کارفرمایان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در اردبیل اجرایی می شود

طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در اردبیل اجرایی می شود