مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-16سياسي

15 پرونده قتل در کرمانشاه به سازش انجامید


به گفته رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون 15 پرونده قتل در کرمانشاه با تلاش اعضای ستاد تالیف قلوب استان به سازش منتهی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون 15 پرونده قتل در کرمانشاه با تلاش اعضای ستاد تالیف قلوب استان به سازش منتهی شده است.

جبار تجری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به راه اندازی ستاد تالیف قلوب استان در سال 1393، اظهار کرد: از زمانی که این ستاد به منظور سازش در پرونده های قتل استان راه اندازی شده در 127 پرونده قتل توانسته ایم رضایت اولیای دم را بگیریم.

وی تصریح کرد: از این تعداد 15 پرونده مربوط به امسال است که خوشبختانه عملکرد بسیار خوب این ستاد را در این مدت در استان نشان می دهد.

رییس شوراهای حل اختلاف استان در ادامه از ختم به سازش پرونده قتل دیگری در استان طی روزهای گذشته خبر داد و در تشریح این پرونده افزود: چندی پیش در یکی از روستاهای اطراف کرمانشاه به دلیل اختلافات شدید خانوادگی پدری ناخواسته به دست فرزندش به قتل می رسد.

وی افزود: پس از دستگیری قاتل، او در اظهارات خود عنوان می کند که قصد قتل پدرش را نداشته و تنها می خواسته تهدیدش کند، اما در حین نزاع بصورت اتفاقی مرگ پدرش را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پرونده قتل در کرمانشاه به سازش انجامید

15 پرونده قتل در کرمانشاه به سازش انجامید