مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:172019-11-16پزشكي

فعالیت 45 داروخانه دامپزشکی در استان همدان


47 درمانگاه نیمه وقت و تمام وقت، 45 داروخانه دامپزشکی، 5 آزمایشگاه، 18 مرکز مایه کوبی و 6 شرکت پخش دارو در حوزه دام و طیور استان همدان فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی همدان، محمودرضا رسولی در بازدید از بخش های مختلف درمانگاه های حیوانات، اظهار داشت: با توجه به تمایل نگهداری حیوانات خانگی و نیاز آگاهی مردم از خدمات بهداشتی و نگهداری اصولی حیوانات خانگی و وجود برخی بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان، دامپزشکان بهترین افرادی هستند که می توانند در جامعه نحوه نگهداری حیوانات خانگی، مسائل و مشکلات بهداشتی را با توجه به مهارت و تخصص های علمی که دارند با ارائه آموزش، مراقبت و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال به انسان تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و سلامت جامعه را تضمین کنند.

وی در ادامه از امکانات این درمانگاه ها بازدید کرد و گفت: فعالیت کلینیک های دامپزشکی در پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند دامپزشکی استان همدان را در پیشگیری از بیماری های دامی کمک کند.

محمودرضا رسولی افزود: خدمات کلینیک های دامپزشکی محدود نبوده و درمانگاه های عمومی و مجاز، آماده ارائه خدمات به تمام دام ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 45 داروخانه دامپزشکی در استان همدان

فعالیت 45 داروخانه دامپزشکی در استان همدان