مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-16پزشكي

رونمایی از مستند «ترانه من» / صدای ما را به گوش دولتمردان برسانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از مستند ترانه من به کارگردانی مسعود کارگر با موضوع تالاسمی عصر روز گذشته 23 آبان در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

- رونمایی از مستند ترانه من / صدای ما را به گوش دولتمردان برسانید مراسم رونمایی از مستند ترانه من به کارگردانی مسعود کارگر در مجموعه سرچشمه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مراسم رونمایی از مستند ترانه من به کارگردانی مسعود کارگر با موضوع تالاسمی عصر روز گذشته 23 آبان در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهدی شادنوش رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: بیماری تالاسمی در استانی مثل گیلان بیشتر است، اما با یک کار فرهنگی می شود از بروز موارد جدید جلوگیری کرد در کنار این، استان هایی داریم که اهالی آن ها به توصیه ها توجه نمی کنند یا اطلاع رسانی به آن ها ضعیف است به همین دلیل همچنان با بروز موارد جدید مواجه هستیم و این می تواند نگران کننده باشد.

وی بیان کرد: نفوذ رسانه، دادن اطلاعات به افراد و حتی پخش یک فیلم می تواند باعث شود که افراد در انتهایی ترین نقطه یک روستا نسبت به خود و آینده جامعه مسئولیت پذیر شوند از همین رو از انجمن تالاسمی و سازمان اوج که با ساخت چنین فیلم هایی می خواهد به مردم آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند «ترانه من» / صدای ما را به گوش دولتمردان برسانید

رونمایی از مستند «ترانه من» / صدای ما را به گوش دولتمردان برسانید