مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:282019-11-16اقتصادي

پتانسیل بالای گیلان در زمینه انرژی خورشیدی


مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: فقدان ریزگردها و تعداد مناسب روزهای آفتابی در مناطق منجیل و لوشان از ویژگی های استان گیلان است که سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی را توجیه پذیر می کند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: فقدان ریزگردها و تعداد مناسب روزهای آفتابی در مناطق منجیل و لوشان از ویژگی های استان گیلان است که سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی را توجیه پذیر می کند.

عظیم بلبل آبادی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابلاغیه وزارت نیرو در خصوص افزایش بهای خرید تضمینی برق از نیروگاه های تجدیدپذیر، اظهار کرد: استان گیلان از موقعیت استراتژیک بسیار خوبی از لحاظ انرژی های تجدیدپذیر برخوردار بوده و با توجه به پتانسیل های خوبی که در استان گیلان از لحاظ انرژی بادی، آبی و انرژی خورشیدی به عنوان انرژی پاک و تجدیدپذیر وجود دارد، باید با برنامه ریزی امکان استفاده از پتانسیل انرژی های مختلف را با توجه به توان مالی فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: در ابتدا تصور می شد که مقدار تابش در استان گیلان مناسب نمی باشد و با این دیدگاه، اعتقادی به ساخت نیروگاه خورشیدی در منطقه گیلان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای گیلان در زمینه انرژی خورشیدی

پتانسیل بالای گیلان در زمینه انرژی خورشیدی